Lush life

by - 20:19




Jako, że do najwyższych nie należę(całe 165cm!) to od kiedy pamiętam stawiałam na fasony, które wydłużają sylwetkę, ale w tym sezonie postanowiłam coś zmienić i nieco ożywić swoją szafę. Czarny płaszcz i szary sweter to jedyne okrycia wierzchnie, które sięgają mi za kolana i mimo, że ten krój skraca to chętnie je noszę. Na zdjęciach nie widać znaczącej różnicy w moim wzroście, a to dzięki temu, że wyrównują ją botki z Merg. Są stabilne, wygodne i nadal trzymają się bez uszkodzeń, a w moim przypadku to nie lada wyzwanie. Dla ożywienia czarno-szarej stylizacji zdecydowałam się na wielki, ciepły szal w kratę w kolorze czerwonym, Co sądzicie o takim połączeniu?



płaszcz - New Look
koszulka - H&M
spodnie - Pull&Bear
kapelusz - H&M
szal - Zara
zegarek - Ebay
buty - Merg (TUTAJ)

You May Also Like

18 komentarzy

  1. Czemu nie ma opisu? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal i cały zestaw, super !

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja! piękne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lepsza opcja z szalem :D w ogóle jesteś śliczna, fotogeniczna i masz piękną figurę. pozazdrościć ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja, chyba muszę zainwestować w taki płaszcz :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, szal fajnie ją ożywia :) Kusi mnie zakup kapelusza, ale obawiam się, że nie wyglądałabym w nim zbyt dobrze ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! I szczerze sądziłam, że masz koło 175cm :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna stylizacja:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szal jest obłędny ! i dobrze Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja :) Naprawdę masz 17 lat? Dałabym Ci ok 24,25 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- czarnobialyswiat24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz a ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)Tą stylizacją zwalasz z nóg bedę obserowowała blog:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)