Black&red

by - 16:25


Kiedyś byłam ogromną zwolenniczą luźnych ubrań. Krój oversize lub większy rozmiar to to po sięgałam najczęściej. Z wiekiem nieco mi się to zmieniło i w tym momencie mam obsesję na punkcie przylegających rzeczy. Pierwsze miejsce na mojej liście must have są obcisłe crop topy - nie ważne czy z długim, krótkim czy bez rękawa. Na zimę nie jest to raczej najodpowiedniejszy wybór, dlatego musiałam kupić tę koszulkę. Jest z H&M i uwielbiam ten sklep za ich dział basic. Spróbujcie wyjść stamtąd z pustymi rękami! Niemożliwe! A co najmniej ciężkie w wykonaniu! Wraz z legginsami i botkami Merg w tym samym kolorze stworzyłam prostą, neutralną bazę. Chciałam dodać trochę koloru i postawiłam na grubą koszulę w kartę, która jest dostępna TUTAJ. Jak Wam się podoba?


kurtka - Bershka
bluzka - H&M
koszula - TUTAJ
legginsy - H&M
okulary - Born Pretty Store (kod LEUQ10 = -10%)
bransoletka - Lilou
naszyjnik - Born Pretty Store (kod LEUQ10 = -10%)
buty - Merg

You May Also Like

17 komentarzy

  1. Kurtka jest ge-nial-na! Sama bym się skusiła na taką ala wiatrówkę, pilotke :)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i na pewno nie raz jeszcze do Ciebie zajrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kurtka:) masz idealna figurę do legginsów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne a zwłaszcza to ostatnie jest MEGA ♥♥

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia, strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam H&M, cudownie wyglądasz! 2 zdjęcie bardzo ciekawe haha :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! świetne zdjęcia :) prze super wyglądasz :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula i okulary są ślicznie. Tak samo jak zdjęcia :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardziej wole ubrania oversize, ale tylko dlatego, że mój brzuszek jest za duży

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że polubiłaś bardziej przylegające ubrania bo aż żal by było zmarnować taką figurę ;D Zakochałam się w tej kurtce, genialna!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i piękne zdjęcia :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest świetna.
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    (Obserwuje- jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze zrobisz post dotyczacy twojej figury??��������

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu świetne zdjęcia, koszula genialnie tu wygląda. Super całość!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)