In love tattoo

by - 18:15


Sezon jesienno-zimowy nie może obejść się bez swetrów. Moje ostatnie zakupy opierały się głównie na nich - w tym również ten. Dzięki czarnym paskom nabiera lekko sportowego charakteru i świetnie wygląda z adidasami, a największym plusem jest cena, TUTAJ dostaniecie do za 40zł. Co do butów - ja jednak postawiłam na sandałki, które przy tej pogodzie szczerze polecam wymienić na botki. Do tego ubrałam czarne spodnie z przecięciami, mogliście u mnie obejrzeć już całkiem 'podziurawioną' wersję, więc teraz postawiłam na coś subtelniejszego, jedynie z małymi wycięciami. na je kupić TUTAJ za około 50zł, a przy pierwszym zamówieniu dostaniecie zniżkę 60% używając kodu ROM60, więc nic tylko korzystać! Uzupełnieniem stylizacji jest coś co widnieje na powyższym zdjęciu, a jest to tatuaż. Nie jest on na stałe i stanowi jedynie przyklejaną ozdobę. Ten wzór bardzo mi się spodobał i jest dostępny w TYM zestawie. W jego skład wchodzi 16 tatuaży, m.in. nieskończoność, serduszka czy napisy, a cena to mniej niż 4 zł. Jednak, żeby zapłacić za produkty na BornPrettyStore jeszcze mniej wystarczy użyć kodu LEUQ10, który uprawnia do 10% zniżki. Jak dla mnie jest to ciekawa alternatywa dla prawdziwych tatuaży i możemy zmieniać wzór jak często mamy na to ochotę. Co sądzicie o takich naklejkach? Używaliście kiedyś?


sweter - LovelyWholesale
spodnie - TUTAJ
buty - Stradivarius
tatuaż - BornPrettyStore (kod LEUQ10 = -10%)

You May Also Like

39 komentarzy

  1. Super stylizacja, muszę przyznać, że na początku pomyślałam, że tatuaż jest prawdziwy :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja:) Pięknie wyszłaś na zdjęciach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna kobietko !!! Obserwujemy ? Daj znać :) :*
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatuaże świetnie wyglądają, ale ja raczej nigdy bym się na taki nie odważyła :) Piękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Sweterek bardzo fajnie się prezentuje :)
    Co do tatuaży to zdecydowanie TAK! Póki co pozostają mi tylko "naklejki", ale w przyszłości bardzo marzy mi się prawdziwy :)

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny sweterek, całość wygląda genialnie, a tatuaże przesliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny sweterek :) bardzo delikatny tatuaż :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweterek, nie miałam takich naklejek :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny tatuaż i sweterek :)
    Obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten sweterek, a tatuaż genialny :)
    Mam takie same spodnie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://rebelownlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ! sweterek chodzi już za mną od zeszłego sezonu - ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja! *.* Sweterek cudowny! <3 A tatuaż świetny, cały zestaw tych tatuaży bardzo fajny! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE FIGURA! wow!<3
    Cudowne zdjęcia. Taki tatuaż to fajna sprawa - nie spodoba się to hop siup - zmywamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny ten tatuaż! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z takimi naklejkami, śliczny ten na zdjęciach. c:
    Dziękuję za miły komentarz!

    Zapraszam, dopiero zaczynam;
    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny te tatuaż i wspaniała stylizacja :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek wygląda świetnie, te czarne paski wyglądają bardzo minimalistycznie i dodają mu uroku :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie subtelne tatuaże - czy to prawdziwe, czy też naklejane. :) Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się klimat zdjęć.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, tatuaż minimalistyczny, co lubię! :)
    Buziaki, pozdrawiam!
    http://samcix.blogspot.com - zapraszam, już niedługo przekroczę ocean w poszukiwaniu siebie i zacznę przygodę życia w postaci USA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta to ma dopiero nogi <3 naklejkotatuaz bardzo naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! sweterek jest boski :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie minimalistyczne tatuaże na nadgarstkach ♥ Sama mam zamiar sobie zrobic ;3
    Świetna stylizacja !
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ten tatuaż mi się bardzo spodobał. Ostatnio szukałam jakichś inspiracji, mam już jeden (permanentny oczywiście) i chcę sobię zrobić kolejny dla wypełnienia nadgarstka.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekne zdjecia! strasznie podobaja mi sie te butki :-)


    moj blog - www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna stylizacja i masz ten sweter, który tak mi się podoba :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudowne zdjęcia ! :) A ten tatuaż jest mega ♥

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz urodę Shakiry <3 piekne paznokcie, a tatuaż ładny:)
    Ja też mam ale znaaacznie większy :)
    To twój naturalny kolor włosów?
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny tatuaż, bardzo subtelny ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały tatuaż, i jeszcze piękniejsze paznokcie :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wygląda ten sweterek :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html
    Klikniesz w link z postu?

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)