Cozy sweater

by - 19:15

 Jeśli śledzicie mnie na Facebooku to z pewnością widzieliście, że brałam udział w Modowej Bitwie Miast. Z tej okazji razem z Naszym Miastem nagrałam krótki filmik promujący akcje, który można było zobaczyć TUTAJ. Tego dnia postawiłam na prostotę i wygodę. Moja ulubioną częścią tego zestawu są białe spodnie - nigdy nie miałam ich w takim kolorze, a zawsze do nich wzdychałam. Ciekawostką jest to, że przyszły bez otworu na guzik i musiałam go wyciąć nożyczkami, ale uważam, że za niecałe 40zł można im to wybaczyć. Teraz, gdy stałam się posiadaczką podziurawionej wersji, nie mogłam się oprzeć i zamówiłam też gładkie, bez przetarć, które idealnie sprawdzą się na pogarszającą się pogodę. Do spodni dobrałam czarny t-shirt i ocieplane botki w tym samym kolorze, a na to narzuciłam ciepły, szary sweter. Zara ma chyba podobny model w swoim asortymencie, jednak TUTAJ znajdziecie go w dużo lepszej cenie.

Zdjęcia: Sebastian Wołosz (Nasze Miasto)

sweter - TUTAJ
t-shirt - Zara
spodnie - LovelyWholesale
naszyjnik - TUTAJ
buty - Allegro

You May Also Like

17 komentarzy

  1. look idealny na co dzień :) super !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia!

    Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie słyszysz to non stop, ale jestem na Twoim blogu pierwszy raz i pierwsza myśl: piękna kobieta z Ciebie. Pozdrawiam kochana i życzę sukcesów! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz swietnie! Gratuluje sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są rewelacyjne! + świetnie spodnie :)

    noeellesworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. you are beautiful, I love this post!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee śliczna <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa akcja! A look bardzo fajny, wygodny, luźny, minimalistyczny, ale stylowy :D
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o takiej akcji nie slyszalam! ja bialych spodni nie mam, bo doszlam do wniosku, ze dlugo biale nie pobeda, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można się napatrzeć :)tak mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie twoje stylizacje są rewelacyjne. Bardzo trafiają w mój gust! Masz świetny styl! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak Dama, elegancko, pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)