Halloween 2K15

by - 18:01

Ten post zdecydowanie będzie się odróżniał od pozostałych, bo nie pokażę Wam swojej stylizacji lub inspiracji, a skupię się na charakteryzacji. Od jakiegoś czasu planowałam tę sesję i jestem w 100% zadowolona. Dzisiaj i jutro odbywają się imprezy halloweenowe, które często są przebierane. Ja postawiłam na kościotrupa, którego malowanie wydawało się banalne, ale albo to ja nie mam zdolności, albo tutoriale na yt kłamią! A Wy? 'Bawicie się' w halloween?

You May Also Like

12 komentarzy

  1. Te zdjęcia są niesamowite !!! :o ♥♥

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest ekstra! Sposób w jakim ją pokazałaś jest genialny

    Mój blog - kliknij na serce ---> ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ci wyszło, a mówisz, że nie masz umiejętności :D

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słowa jak zobaczyłam te zdjęcia: " WoW To jest przepiękne! Świetne! Jestem w szoku! Genialne! " :))
    Naprawdę stworzyłaś coś cudownego, zdjęcia mają tak cudowny klimat! Stylizacja podobnie jak makijaż również nie odstają od zdjęć i są świetne! :))
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :* Bardzo proszę, oczywiście się odwdzięczę! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny makijaz! mega ci sie udał, ja bym w zyciu tak sie nie pomalowała :D no i jaki strój! sama wykonywałas? :O
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja halloween nie obchodzę, jakoś mnie to nie przekonuje, ale twój strój jest mega! Od makijażu po ubranie włącznie. No cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Halloween, niestety w tym roku nic nie robiłam szczególnego, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ! :)

    Zapraszam: oliwia-oliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)