Wesołych Świąt!

by - 16:14


Wesołych Świąt! Już z pewnością jesteście po wielkanocnym śniadaniu. Mam nadzieję, że spędziliście je w rodzinnym gronie, a jutro planujecie mokrego śmigusa dyngusa. 
Przyszłam do Was z nowością w mojej szafie, która na stronie SheIn została opisana jako płaszcz. Bardzo się zdziwiłam, jak zobaczyłam, że jedynym zapięciem są 4 guziki, które nie sięgają nawet pasa. Wyobrażacie sobie wejść do pomieszczenia i ściągać odzież wierzchnią przez nogi lub głowę? :D Byłby to dosyć dziwny widok, dlatego traktuję to jako sukienkę. Jej grubość i materiał sprawdzają się do tego idealnie. Wzór w pepitkę jest synonimem elegancji jest już od długiego czasu, w 1947 roku Dior opakował w nie swoje pierwsze perfumy "Miss Dior", a Coco Chanel nosiła ją na żakietach. 

sukienka - SheIn | buty - Stradivarius

 zdjęcia: Natalia (FotoSobotka)

You May Also Like

12 komentarzy

  1. Ale ten płaszcz ciekawie się prezentuje!
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też ja jeszcze tego nie widziałam na stronie Shein! Tak sukienka jest przepiękna, bardzo ładna, klasa i elegancja<3

    OdpowiedzUsuń
  3. I L O V E IT!!!
    It's perfect!
    Have a great day dear!

    La ilusión de Nina- http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej sukience! <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)