Kropka na kropce

by - 18:04



Kolorem, który będzie królował w wiosennych stylizacjach jest zdecydowanie pudrowy róż. Już dawno przestał być zarezerwowany tylko dla małych dziewczynek, a na stałe zagościł również w szafach dorosłych kobiet. Jest to na tyle delikatny odcień różu, że wpisuję się wręcz w gamę "nudziaków", czyli neutralnych kolorów. Moja szafa powiększa się o kolejne sztuki takich ubrań, między innymi zamszową ramoneskę. Ten materiał z powodzeniem zastępuję klasyczną skórę i prezentuje się dużo bardziej elegancko. W najnowszej kolekcji marki Orsay, z której pochodzi ta stylizacja, wypatrzyłam też motyw groszków. Nigdy nie byłam jego zwolenniczką, ale w czarno-białej wersji jestem na tak! Trochę kojarzy mi się z klimatem retro, ale róż przełamuje to skojarzenie. Co uważacie o kropkach na naszych ubraniach? Będziecie nosić czy jednak nie przekonuje Was ten trend?

kurtka - KLIK | bluzka - KLIK | spodnie - KLIK | torebka - KLIK | buty - Zara


zdjęcia: Zuza (Zetjot/fotografia)

You May Also Like

10 komentarzy

  1. Lubię groszki i bardzo chętnie je noszę. Nie są zarezerwowane tylko dla babć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita stylizacja, świetny pomysł na sesję zdjęciową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyglądasz! Piękna! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała torebka, i te buty, te buty są intrygujące, nie wiem sama czy ładne, czy brzydkie, ale są inne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe cudownie wygladasz Laila!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka.
    Ja raczej unikam kropek bo ponoć pogrubiają. Prawda to? :D


    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta kurteczka zamszowa, bardzo Ci pasuje. Ja uwielbiam pudrowy róż, dodaje takiej świeżości. Co do kropek, to u mnie z nimi różnie. Raz się lubimy, a raz unikamy, jak ognia. :D

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kropki! świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Kobieco i delikatnie.. Podoba mi się:)
    Pozdrawiam, Cleo
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu stylizacje. Lekkie i wygodne, a to dla mamy trójki dzieci podstawa. Mimo sportowego charakteru całe zestawienie nadaje się nawet do pracy. Groszki i ta torebka dodają dziewczęcego uroku. Bardzo zaciekawiły mnie buty i chętnie takie sama kupię. Bardzo pomysłowa stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)