Spring is here!

by - 13:26


Tym postem chciałabym oficjalnie przywitać wiosnę, przynajmniej na kolejny tydzień! Bo długich mrozach, brzydkiej pogodzie i śniegu, doczekaliśmy się ładnej pogody, i to chyba w całej Polsce, prawda? Z tego powodu moja stylizacja jest całkowicie wiosenna, nie licząc kurtki można nawet powiedzieć, że letnia, bo nie mam nawet rajstop. Z połączenia czarnego topu z baskinką z czarną spódniczką, stworzyłam "sukienkę" z falbanami, żeby jednak nie było zbyt ciemno, pozostałe rzeczy dobrałam w koniakowym odcieniu brązu. Kurtka, mimo futerka, wcale nie jest bardzo ciepła i nadająca się tylko na zimę, świetnie sprawdziła się na wiosenny wiatr. Mam nadzieję, że taka pogoda(lub jeszcze lepsza!) utrzyma się jak najdłużej i nie będę musiała wracać do puchowych kurtek i swetrów. A Wy co ubraliście z okazji pierwszego, prawdziwego dnia wiosny?

kurtka - Bonprix | top - Reserved | spódniczka - Zara | czapka - NA-KD ("laila20" = -20%) | naszyjnik - Soufeel ("Lailaa115 = -15%) | botki - DressLily


 fot. Zuzanna Czekaj (Zetjot/fotografia)

You May Also Like

10 komentarzy

  1. Ubrałam dokładnie to, co jest najświeższe na moim blogu. Fioletowy płaszcz Mango + czerń i biel. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Ale racja, kożuszek się jeszcze przyda! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i iście wiosenna aura :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych zdjęciach!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty cudownie wyglądasz! Te tulipany nadały świetnego klimatu zdjęciom.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne są te zdjęcia, zawsze nie mogę się napatrzeć na osoby, które mają takie sesje :)

    https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo mi się spodobała ta kurteczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)