Gray sweater in leaves

by - 18:07



Cześć! Osoby, które śledzą moje social media wiedzą, że ostatnio byłam na małych wakacjach w Izraelu i stąd moja chwilowa nieobecność i opóźnienie wpisu. Więcej o wyjeździe dowiecie się w kolejnym poście, a dzisiaj na zdjęciach jesień w pełni!
Jestem ogromnym zmarźluchem, dlatego uwielbiam swetry wszelkiego rodzaju. Ten szary, z dzisiejszych zdjęć (w którym siedzę nawet teraz, pisząc ten post), jest oryginalny przez swój krój. Nie posiada on "ramion", choć jeśli nie lubimy takich fasonów to część, którą zawijamy można z powodzeniem założyć do góry. Mimo, że to pierwszy taki model w mojej szafie to muszę przyznać, że jestem jego ogromną fanką i wygląda fenomenalnie. Poza wieloma plusami ma również jeden minus, taki fason ciężko jest ubrać pod płaszcz czy kurtkę, musimy założyć go tradycyjnie, aby zwinięta część nie zahaczała o rękawy. A Wy macie swój ulubiony sweter?
Zamówiłam też kolejną torebkę od Fabiola, bo z moim pierwszym egzemplarzem (mogliście go widzieć w TYM poście) nie mogłam się rozstać. Jednak wraz z początkiem roku akademickiego, mała torebka stała się niepraktyczna i na co dzień potrzebowałam czegoś większego. Wybrałam model a'la worek, który nie był dostępny w szarym kolorze. ale Fabiola wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i posiada również torebki na zamówienie, dzięki temu mogę cieszyć się idealną codzienną torbą.

sweter SheIn | spodnie Gamiss | torebka Fabiola | botki DeeZee





zdjęcia: Natalia (Kamina Foto)

You May Also Like

20 komentarzy

  1. Ooooo, a ja wczoraj przymierzałam się wlaśnie do niemalże identycznego sweterka, ale z Zaful :)
    Teraz poluję na jakiś ciepluchny, mięsisty golf <3

    Świetna torebka, też przydalaby mi się taka duża, bo po urodzeniu dziecka z niczym nie mogę się zmieścić :P hehehe

    przepiękna sesja, mega klimatycznie, na prawdę <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek wprost na jesienne wieczory :) i jesienną słotę :) Zapraszam na mojego bloga aby w tym sweterku przenieść się do moagicznego świata teatru i tańca: https://tangozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny klimat zdjęć <3 Ogląda się z największą przyjemnością! Zdradzisz jakim aparatem i obiektywem były wykonane te zdjęcia? :) Sweterek jest też super - może niezbyt praktyczny, jak mówisz, ale prezentuje się naprawdę bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, ale sweterek jak sweterek. Przy tak cudownych zdjęciach, wspaniałej scenerii i urodzie modelki <3 sweterek się schował w cieniu. Choć nie powiem, bardzo podoba mi się jego krój :)

    Pozdrawiam!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Moją uwagę przykuł najbardziej pewien detal, a więc gdzie kupiłaś ten łańcuszek, ponieważ jest świetny. Trochę kojarzy mi się z Carrie Bradshaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też go uwielbiam i często noszę, niestety kupiłam do w Rzymie, na stoisku gdzie ręcznie wyginali drucik formując imię :)

      Usuń
  7. Jezu! Zdjęcia są idealne, boże ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, świetne rzeczy! I ten naszyjnik jest piękny :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sesja! sweter extra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter jak i same zdjęcia jest prześliczn! Jesteś bardzo ładna
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczną kobietą ;> Wspaniała stylizacja !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaaaaaa pierdziu! Ale piekne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sesja, cudowna stylizacja, Ty urocza ;)
    Wszystko wspaniale współgra :)
    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :) bardzo pięknie wyglądasz :) będę tu często zaglądać :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)