Summer vibes in Autumn

by - 21:16


Tę sukienkę zamówiłam z myślą o wakacyjnych wyjazdach, jako narzutkę na strój kąpielowy. Świetnie sprawdziłaby się nad basenem czy na plaży. Niestety, sukienka miała małe problemy w podróży i przesyłka się zagubiła. Gdy spisałam ją na straty, po 2 miesiącach okazało się, że przesyłka się odnalazła i mogę odebrać ją na poczcie. Wszystko fajnie, ale co ja zrobię z przezroczystą sukienką we wrześniu? Nie chciałam zostawiać jej na dnie szafy na kolejny rok, dlatego postanowiłam na jesienną stylizację z jej udziałem. Ciężkie botki z ćwiekami świetnie kontrastują z delikatnym materiałem, a żeby nie prześwitywał, pod spód ubrałam biała koszulkę, szorty i rajstopy. Tego dnia miałam na sobie też czarną, skórzaną ramoneskę, która niestety nie załapała się na zdjęciu.

sukienka Yoins | torebka Gamiss | botki Allegro


You May Also Like

12 komentarzy

  1. Piękna stylizacja! Uwielbiam takie klimaty boho!!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta sukienka :) i jak widać, nadaje się również na inne okazje :)) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na wykorzystanie tej ,narzutki, jako sukienki, na pierwszy rzut oka wygląda jak 2 warstwowa sukienka ;) świetne połączenie delikatności i kobiecości z cięższymi dodatkami. No i piękne zdjęcia <3

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest cudowna, ale i cała stylizacja to strzał w 10! Przepięknie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten outfit, a zdjęcia mają taki klimacik!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda pięknie, ale... nie marzłaś, pomimo ramoneski? :P // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! :) Jeżeli miałabyś kiedyś chęci na wspólną sesję, to zapraszam do mnie. :) Często robię zdjęcia na terenie Szczecina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)