Red & black

by - 20:44


Witajcie w pierwszym wpisie w 2018 roku! Trochę mi to zajęło, bo mamy już połowę stycznia, ale każdemu z Nas na pewno to dało małą "zapowiedź" tego jaki ten rok będzie - szczęśliwy i udany czy wręcz przeciwnie.
W tej stylizacji na szczególną uwagę zasługują buty. Są to solidne, skórzane botki marki Gant, długo w mojej szafie brakowało takiego wygodnego, płaskiego obuwia zimowego. Pochodzą one ze sklepu Mivo, a z kodem LAILA20 otrzymacie 20% rabatu na nieprzecenione modele. Jeśli nie macie jeszcze idealnych zimowych butów, to koniecznie przejrzyjcie marki Emu Australia, Gant czy Hunter, a jeśli już rozglądacie się za butami na (długo wyczekiwaną) wiosnę to klasyczne Converse, Tommy Hilfiger lub Havaians przyjdą Wam z pomocą.
Przez długi czas broniłam się również koloru czerwonego. Na ustach wybierałam go sporadycznie, jedynie do zdjęć, a wśród ubrań znalazła się w mojej szafie jedna sukienka, po którą z resztą nie sięgam aż tak często. Jednak szczególnie w okresie świąt czerwień króluje wszędzie, stąd moja decyzja o swetrze właśnie w tym kolorze. Miałam go na sobię już 2 razy i muszę przyznać, że go lubię! Przekonuję się do tego koloru, choć ciężko jest go skomponować w innej stylizacji niż z czernią. Może z czasem więcej czerwieni za gości w mojej szafie i zdecyduję się na większe eksperymenty i ciekawsze połączenia.

płaszcz New Look | sweter DressLily | spódnica Zara | szal SheIn | botki Gant (Mivo Shoes)



zdjęcia: Zuza (Zetjot/fotografia)

You May Also Like

23 komentarzy

  1. Ładnemu we wszystkim ładnie - tyle ode mnie <3 ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. bardzo podoba mi się twoja spódniczka :)

    zapraszam do siebie +obserwuję :)
    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękną figurę. Idealnie dobrałaś do niej stylizację, jednak moje serce skradł czarny płaszcz.
    Świetne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie płaszcz i te buty jakoś nie przekonuje mnie lecz buty spódniczka oraz bluzka idealnie zgrane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :) masz przecudowną urodę! :) ja czerwieni nie lubię, ale mam sukienkę w tym kolorze, którą uwielbiam :) Twoje butki niestety mi się nie podobają, po prostu nie mój styl, ale bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia i stylizacja bardzo mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktokolwiek robi Ci zdjęcia powinien dostać nagrodę. Są cudowne. Po tobie też widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem!
    http://sophiaq.pl/2018-please-be-gentle-with-us/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego dopiero teraz odkryłam Twojego bloga? Nie dość, że zdjęcia cudowne to do tego Ty masz niesamowicie piękną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :) Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow kochana, rewelacyjne zestawienie! <3
    Śliczna spódniczka.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutnie skradłaś moje serce tym lookiem - czad! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja. Czerwony i czarny lubię takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym się tak ubrała!(i ukradła te buty)
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej stylizacji i w zdjęciach!:)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie takiego sweterka szukam! ;) mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś? ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, mają świetna jakość ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna, a zdjęcia cudnie wyszły! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszsytkie ubrania na tym blogu są pięknie.Poza tym bardzo ciekawy jest to blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)