Valentine's Day

by - 18:57


Miałam w planach w pierwszej kolejności podzielić się z Wami moimi zdjęciami ze studniówki i na ten temat zrobić wpis, ale zajmuje to trochę więcej czasu niż myślałam. W zamian za to przygotowałam kolejną stylizację. Zdjęcia zrobiłam we współpracy z kimś kogo na moim blogu jeszcze nie widzieliście - Natalią (FotoSobotka). Jeśli jesteście ze Szczecina lub okolic to serdecznie polecam sesje i zdjęcia właśnie u niej - nie ma mowy o stresie czy sztywnych zdjęciach! I koniecznie zostawcie w komentarzu swoją opinię na temat naszych wspólnych zdjęć :)

Luźna rozkloszowana sukienka i kozaki sięgające za kolano to połączenie, które bardzo przypadło mi do gustu. Takimi butami łatwo ożywić nawet zwykłą, nudną stylizację, ponieważ nogi nie są wtedy "gołe" i przykuwają uwagę. Sukienka o kroju A świetnie ukryje wszelkie mankamenty i niedoskonałości figury, dlatego świetnie sprawdzi się przy prawie każdej sylwetce. Do czarnego zestawu dobrałam brązowo-rudawą, która dodała nieco koloru.

kurtka SheIn | sukienka SheIn | torebka Dresslink | buty LovelyWholesale


You May Also Like

3 komentarzy

  1. Piękna kurteczka i bardzo ładne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://anggiex3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)