Black & White Art

by - 16:50


Hej kochani! Kilkanaście godzin temu wróciłam z Wiednia i niestety przywiozłam ze sobą anginę, więc pierwszym odwiedzonym po powrocie miejscem był szpital. Ale było warto, bo miasto to zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Ale dzisiaj nie o tym, bo o Wiedniu opowiem Wam innym razem...



Zawsze przywiązywałam wagę do zdjęć, ich jakości oraz estetyki, a w ostatnim czasie dodatkowo zależy mi na odpowiednim dobraniu wnętrza do stylizacji. Tym razem wiedziałam w co się ubiorę i miałam w głowie wizję zdjęć w surowym, industrialnym wnętrzu. Takie miejsce w Szczecinie znam tylko jedno i na szczęście się udało - wyszło dokładnie tak jak to sobie wyobrażałam. Ogromny wpływ miał na to Rafał (neatnessphoto), który wykonał świetne zdjęcia. Wam też się podobają?

Kabaretki to największy trend tego sezonu. Najlepiej wyglądają założone pod spodnie, koniecznie z dziurami, aby było je widać. Chęć na nie dopadła również mnie, bo ten niedrogi i niepozorny dodatek nadaje stylizacji pazura. Choć zazwyczaj stawiam w ubraniach na klasykę, a mody i typowych trendów z wybiegów raczej unikam, to tym razem dałam się wciągnąć i poza rajstopami kupiłam również okulary. Na co dzień noszę soczewki, a moje okulary są czarne i uniwersalne, aby pasowały do wszystkiego. Te natomiast mają złote oprawki, szkła "zerówki" i wyglądają jak wyciągnięte z lat 80. Gdy przechodziłam obok akcesoriów w H&M po prostu nie mogłam się im oprzeć. Wbrew pozorom dodatki mają ogromną wagę, być może większą nić ubrania, bo wyobraźcie sobie ten zestaw bez kabaretek i okularów, czy nie wydaje się pusty i niedokończony? Czy wy również podążacie za trendami w tym sezonie, a może kompletnie do Was nie przemawiają?


bluzka Stradivarius | spodnie LovelyWholesale | rajstopy Gatta 
okulary H&M | szpilki Stradivarius


You May Also Like

36 komentarzy

  1. Przepiękne zdjęcia, bosko wyglądasz! Mogę wiedzieć skąd są te cudne okularki? :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała taką figurę tez bym szalała w kabaretkach 😍 osobiście ten trend mi się podoba :)

    Wpadnij
    Shakalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdjęcia jak i stylizacja jest fenomenalna! :)

    Pozdrawiam, będę wpadała częściej:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow genialne miejsce! jak i same zdjęcia, a Ty świetnie wyglądasz :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, a zdjęcia mistrzostwo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kabaretki pod spodnie wyglądają świetnie :) A okulary dodają charakteru całemu zestawowi!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda - wykonanie zdjęć jest fantastyczne, ale modelka też jest piękna :*


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć mnie osobiście kabaretki jakoś nie przekonują to u Ciebie bardzo dobrze się wpasowały w klimat sesji :) Pozdrawiam serdecznie,
    http://netstylistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny patent na rajstopy kabaretki do spodni z dziurami! :)
    Do tego świetne zdjęcia, minimalistycznie, ale z charakterem.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są przecudowne + stylizacja na ogromny plus:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły świetnie, profesjonalnie i estetyczne to fakt, stylizacja też niczego sobie, ale po swojemu zmieniłabym dwa elementy, aby podobnie w czymś takim wyjść i czuć się dobrze :) Ja nie pożądam za trendami, ale raz próbowałam czegoś takiego i w kreowaniu stylizacji jest to bardzo pomocne, pomysłowe i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zasługa Fotografa, efekt bardzo pozytywny :)
    Masz świetną figurę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia. wszystko idealnie do siebie pasuje.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są idealne na wiosnę 😍
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam 💛

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności, świetnie wyglądasz! Fajne masz spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i stylizacja. Mimo wszystko zachowałaś prostotę i nie przesadziłaś z dodatkami. One tylko dodały charakteru ubraniom. <3
    Pozdrawiam, Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! Szczególnie na mostku! Bardzo dobrze dobrane tło do stylizacji! Super! Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  18. wnętrze do stylizacji jest także ważne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Świetne zdjęcia i stylizacja! Planuję od dawna zakup takich okularów, więc czas najwyższy zrealizować plan :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Great blog and you look amazing dear :))
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała stylizacja, podoba mi się to że ubrałaś akurat białe spodnie na kabaretki <3
    Cudownie, obserwuję i miło mi będzie jak wrócisz :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! Ja również raczej unikam takich typowych trendów, jednak kabaretki trafiają w mój gust :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. o nie, dlaczego ja dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga! zdjęcia - genialne, miejsce - także perfekcyjnie dopasowane. kabaretki co prawda wysunięte ponad spodnie nie przypadają mi do gustu, ale poza tym lubię je mocniutko i generalnie aktualne trendy naprawdę mocno mi się podobają! bomberki, mom jeansy, platformy, baby pink - oj tak! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Super rajstopy i spodnie :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia! Masz piękną figurę *.*
    Zapraszam ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna sesja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna sesja! :)
    Jesteś ze Szczecina widzę. Jeżeli miałabyś ochotę podjąć małą współpracę to zapraszam. Z chęcią zrobiłabym Ci sesję z fajną stylizacją. :) Aktualnie szukam nowych twarzy na szczecińskich terenach do portfolio. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo kobieca stylizacja, fantastycznie wyglądasz :)
    Klik - 10,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)