View on Warsaw

by - 21:00


Cześć Kochani! W ostatnim czasie dosyć często bywałam w Warszawie i postanowiłam to wykorzystać również pod kątem fotograficznym. Pogoda była dosyć deszczowa, dlatego stylizacja może służyć zarówno za letnią, jak i przy zmianie butów - za jesienną. Główną rolę gra tu wiązana bluzka, którą mieliście już okazję oglądać kilka wpisów temu. Świetnie się prezentuje, ale sprawia nieco problemów przy pracowaniu długich pasków i wiązaniu tego w taki sposób, aby nic się nie pogniotło. Nowością, której na blogu jeszcze nie widzieliście są za to buty. Piękne, pudrowo różowe mokasyny z klamrą, na słupku. Odrobinę przypominają modele oferowane przez Gucci, które robiły furorę, są wykonane ze skóry i aktualnie są w bardzo korzystnej cenie na wyprzedaży. Jak Wam przypadła do gustu ta stylizacja? I czy widok na pałac kultury nie jest piękny? :)

bluzka Orsay | spodnie Orsay | buty Mivo (Solo Femme)


zdjęcia: Helen Danilets

You May Also Like

12 komentarzy

  1. Do takiego zestawu ja wybrałabym moje czerwone balerinki z Royalpoint, ale zasadniczo i tak bardzo mi się podoba, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się chyba w butach, haha! Piękne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i b elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Z jednej strony bardzo luźna, ale dzięki twojej urodzie z zadziorem! Dorzuciłabym jakąś fajna listonoszkę z zalando albo ze sklepu www.PaoloPeruzzi.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :D Ja w Warszawie byłam kilka razy, głównie na wycieczkach ze szkoły, więc niestety nie miałam przyjemności poznać jej zbyt blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, zdjęcia są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a zwłaszcza dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja rewelacyjna! Ta wiązana bluzka dodaje lekkości, a mokasyny w kolorze pudrowego różu są absolutnie urocze! Bardzo podoba mi się, jak łączysz elementy letnie i jesienne w jednej stylizacji. Zdjęcia mają super klimat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)