White sun

by - 21:43


Nadeszły upały i gdy przeglądałam moją szafę nie mogłam nic znaleźć. Wszystko co było letnie i nadawało się na taką temperaturę było... czarne! Tak narodziło się moje postanowienie, że wszystkie nowe ubrania na ten sezon będą w choć odrobinę jaśniejszych kolorach. No może prawie wszystkie - wyjątek zrobię dla szortów czy stroju kąpielowego. I choć nie zamierzam rzucać się na głęboką wodę i przebierać w intensywnych kolorach, to uważam, że mój najnowszy nabytek jest świetną odskocznią. Czy Wam też się wydaje, że ciemnowłosym ładniej w bieli niż czerni?


sukienka ZARA | torebka ATMOSPHERE | bransoletki YES, LILOU | sandałki DRESSLINK(klik)

zdjęcia: Magnus

You May Also Like

6 komentarzy

  1. Jaka piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz,tak świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz,tak świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Biały pięknie wygląda przy opaleniźnie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tej sukience i w ogóle w bieli, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, piękne buty!

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)