niedziela, 27 marca 2016

Let's dance in jeans


Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że spędziliście ten dzień w rodzinnym gronie. Mój zestaw nie ma nic wspólnego z Wielkanocą, bo jest to zwykły, codzienny outfit. Nowością są zdecydowanie jeansy z SheIn. Nigdy nie przepadałam za modelem boyfriend, bo były dla mnie zdecydowanie za szerokie, jednak te są tylko trochę luźniejsze niż te, które zazwyczaj noszę. Dla zachowania kobiecości i mojego stylu na nogach pojawiły się botki na obcasie z Merg. Jest to najwygodniejsze tego typu obuwie w mojej szafie i chodzę w nich niemal codziennie!



zdjęcia: Iliana

kurtka - SheIn
bluzka - H&M
jeansy - SheIn
buty - Merg

8 komentarzy:

  1. podoba mi się, że całość otwiera i zamyka mocny czarny akcent. Świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the outfit!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your outfit, especially the ripped jeans!
    xx
    Julie
    The Lady Fairer

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super masz te jeansy :) wyglądasz w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te spodnie;) Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)