One brand spring look

by - 13:22



Muszę przyznać, że dzisiejsze zdjęcia i stylizacja będą miały niewiele wspólnego z tym co się dzieje za oknem, ale nie mogłam się powstrzymać! Tęsknię już za cienkimi, lekkimi kurteczkami i odkrytymi butami, a Orsay dał mi możliwość przez chwilę poczucia wiosny z ich nową kolekcją. Wszystkie elementy mojego dzisiejszego zestawu(poza czapką i okularami, które pojawiły się na jednym zdjęciu), pochodzą właśnie z tego sklepu. I muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona! Ta marka kojarzyła mi się z dojrzałymi kobietami i typowymi ubraniami do pracy, a okazuje się, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Mnie całkowicie zauroczyła zamszowa ramoneska, jedną, w kolorze beżowym mogliście widzieć latem na blogu (TUTAJ), dlatego teraz wybrałam coś ciemniejszego. Uwielbiam ten materiał i jest świetną alternatywą dla "błyszczącej" skóry. Zdecydowaną nowością w mojej szafie jest biała torebka, nie przypominam sobie, żebym kiedyś miała taki dodatek, ale ostatnio biel przekonuje mnie w każdym wydaniu.

ramoneska, spodnie, sweter, torebka, szpilki - Orsay (wystarczy kliknąć w konkretną rzecz, a przeniesie Was na stronę produktu) | czapka - NA-KD (z kodem "laila20" otrzymacie 20% rabatu)



Zdjęcia: Natalia (Kamina Foto)

You May Also Like

4 komentarzy

  1. Świetne zdjęcia, już widzę że kolekcja będzie cudowna :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna z Ciebie dziewczyna, no brak słów

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś boskaa ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)