Favourite outfit

by - 17:00


Równo tydzień temu wybrałam się na krótki wypad do Warszawy. Uwielbiam to miasto, więc nie mogłam odpuścić sobie zrobienia dla Was zdjęć stylizacji, która warto zaznaczyć, składa się z moich ulubionych w ostatnim czasie ubrań. To co głównie przyciąga tu uwagę to dość obszerny sweter. Jak zobaczyłam go tutaj to nie mogłam się mu oprzeć. Ostatnio szarość króluje w moich swetrach, a to futerko mnie kompletnie urzekło. W dodatku idealnie wpisuje się w najnowsze trendy. Zwykła, codzienna część garderoby, a wygląda bardzo elegancko i nie można w nim przejść niezauważonym. Kolejną nowością i łupem wyprzedażowym w mojej szafie, są skórzane spodnie. Dość długo zastanawiałam się nad tym modelem, głównie dlatego, że najlepiej czuję się w wąskich, przylegających spodniach, a skórzany materiał musi być nieco luźniejszy. Jednak zainspirowana wieloma zdjęciami i stylizacjami postanowiłam też sobie takie sprawić, szczególnie, że kosztowały jedynie 50zł. Jeśli jesteśmy już przy temacie przecen, czy Wy też je tak uwielbiacie? Za rękawiczki z tego posta, które są wykonane ze skóry naturalnej, zapłaciłam około 30zł!

Na koniec zostawiłam dla Was dodatek, który skradł moje serce. Jak większość kobiet, uwielbiam nowe torebki, ale ciężko jest mi znaleźć idealny model, który pomieściłby A4. Najładniejsze torebki są malutkie, ale za to bardzo niepraktyczne. Na początku tego roku brałam udział w konkursie organizowanym przez portal Allani, który polegał na wystylizowaniu przez dwie blogerki tego samego produktu. Do wygrania był bon zakupowy do sklepu Stylowa Galanteria, a dzięki Wam i Waszym głosom udało mi się go zgarnąć! Wybrałam sobie torebkę, która jest inspirowana torebką o której marze od dziecka, czyli kultową torebką Celine "Luggage". Jest bardzo pojemna, więc świetnie sprawdzi się do szkoły lub na uczelnię i pięknie wygląda.

A Wy macie jakieś swoje torebkowe marzenia? Może klasyczna Chanelka?

sweter SheIn | spodnie Reserved | torebka Stylowa Galanteria | rękawiczki Reserved | buty Deezee


zdjęcia: Bartek

You May Also Like

8 komentarzy

  1. ładna stylizacja, ciekawy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, przepiękny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk jest obłędny, a ty cudownie wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i sweter najlepsze :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, świetna torebka ^^ Ja pomimo miłości do czerni również uwielbiam szare swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny styl i szczerze mówiąc nie do końca mój.. nie mniej jednak ślicznie wyglądasz:)) płaszcz- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie i super elegancko ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)