White Stripes

by - 22:30


Niby miało być już jesiennie, ale ten post musiał chwilę poczekać przed publikacją? Z jakiego powodu? Otóż zdjęcia te zostały opublikowane w magazynie Surreal Mag! Wielkie podziękowania dla fotografa, czyli Zuzy - Zetjot/fotografia.
Spodnie we wzory opanowały rynek. W tym sezonie krata i pionowe paski są zdecydowanie w modzie. Zazwyczaj tę część garderoby wolę jednokolorową, ale mocno się zaskoczyłam jak dobrze te wyglądają. Spodnie świetnie prezentują się zarówno w eleganckich, jak w tym przypadku, wydaniach, jak również do codziennych zestawów. Minusem tego modelu jest brak szlufek na pasek - na mnie są za duże i konieczne będzie oddanie ich do krawcowej, oraz cienki lekki materiał, bo o ile latem była to zaleta, a spodnie bardzo przewiewne, tak zimną jesienią nie obejdzie się bez rajstop pod spodem, przynajmniej dla takiego zmarźlucha jak ja. A Wy daliście się porwać szałowi na linie w postaci pasków i kratek? Ja na swojej liście must have dopisuję koniecznie kraciasty garnitur!

koszula SheIn | spodnie Zaful | okulary SammyDress | zegraek No name | buty Stradivarius


zdjęcia: Zuzanna (Zetjot / fotografia)

You May Also Like

24 komentarzy

  1. Co do pasków to mało mam ubrani ale jak już założę to czuje się nawet fajnie tylko że mam koszulę w paski to wiesz hm. Rzadko bywam na zakupach po ubrania i dlatego nie podążam za modą.

    Pozdrawiam pomysłowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękną kobietą. Myślę, że nie jeden facet się tam w Tobie kocha. Sama bym się zakochała. Wyglądasz bardzo elegancko i estetycznie. Pełna profeska. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz. Super fotki. Zamierzam kupić sobie takie spodnie są super.
    Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratuluje, gratuluje! A Twoje zdjecia fantastyczne i absolutnie nic dziwnego, ze zostaly wyroznione ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie WOW dla tej stylizacji i całej sesji ! Jesteś prześliczna :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje zdjęć w magazynie! super praca fotografa i Twoja bo fotki wyszły mega. Ja osobiście uwielbiam wzorzyste spodnie a szczególnie paski i kratę więc będe szaleć na zakupach w tym sezonie
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie kochana wyglądasz! <3
    Spodnie <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć jak pięknie wyglądasz :*


    https://4gnieszk4.blogspot.com/2017/10/0410.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomita stylizacja, bardzo fajny blog <3 Zdjęcia rewelka ! Dodaje na Fb i tutaj do obs<3

    OdpowiedzUsuń
  10. pięnie wyglądasz, a zestaw jest mega :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nadal nie jestem przekonana do tego trendu, nie mniej jednak na innych mi się to podoba :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wygladasz! az milo kogo widziec na blogspocie ze Szczecina :D <3 * filharmonia najlepszym miejscem na fotki ;p

    nowy post ;*
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/paris-chic-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wyglądasz fenomenalnie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniałą figurę więc ta bluzka wygląda obłędnie :)
    cudna stylizacja a zdjęcia jeszcze piekniejsze!
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalna stylizacja! Rzeczy w paski i kratkę coraz więcej w mojej szafie!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!!! Sesja jest niesamowita!! Stylizacja z klasą :) Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają tego typu spodnie, również muszę się zaopatrzyć w taki garnitur :) piękne zdjęcia, wyglądasz cudownie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwycasz mnie za każdym razem! piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)