Nude sun

by - 19:38


Cześć! Piszę do Was właśnie z Hiszpanii, gdzie jestem na wakacjach. Stylizację, którą dzisiaj Wam prezentuję, miałam na sobie kilka tygodni temu i na obecną pogodę jest już nieaktualna. Chociaż znając polską pogodę pewnie te kozaki przydadzą się jeszcze nie raz - mimo lata!


Zestaw jest monochromatyczny, gdyż w całości utrzymany w beżu oraz wykonany ze sztucznego zamszu. Sukienka Mosquito była moim "must have" od kiedy zobaczyłam ją na ich stronie. Przez chwilę wahałam się czy ją zostawić, ponieważ jest bardzo krótka, ale urzekła mnie na tyle, że postanowiłam jej nie oddawać. Długie kozaki to już trzeci taki model w mojej szafie, dwie poprzednie pary były czarne, więc tym razem postawiłam na beżowy kolor z Zaful.

sukienka Mosquito | torebka Primark | okulary LovelyWholesale | buty Zaful


You May Also Like

5 komentarzy

  1. SUPER STYLIZACJA! ODPOWIEDNIA NA WIECZOR PELEN WRAZEN!!! POZDROWIONKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka, jest bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, cudowna jest! faktycznie nieco za krótka ale jak się dobrze kuca, to nie przeszkadza :D // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie, cała stylizacja prezentuje się zjawiskowo!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest niesamowicie kobieca stylizacja ! ! ! Wyglądasz przepieknie, bardzo seksownie, elegancko! To bardzo kobiece i zmysłowe, ze chodzisz w kozakach też w lato ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)