Jeans jacket

by - 19:53


Rozpoczynamy letni sezon pełen wyjazdów i koncertów, a one nie mogą się obejść bez jeansowej kurtki. Nie wiem jak przez tyle lat mogłam nie mieć ani jednej sztuki w szafie, ale postanowiłam nadrobić zaległości.

Dodatkowo, jak zapowiadałam Wam na fanpagu, zdjęcia robiło dwóch zdolnych fotografów - Zuzanna (Zetjot / fotografia) i Rafał (neatnessphoto). Aby łatwiej Wam było je odróżnić zdjęcia Zuzy mają logo wodne w rogu i ustawiłam je naprzemiennie (raz zdjęcie Zuzy, raz Rafała) rozpoczynając górnym zdjęciem od Zetjot.

Wracając do stylizacji, wiecie, że uwielbiam kolor czarny, dlatego nowej spódniczki marki Yoins nie mogłam wybrać w żadnym innym odcieniu. Urzekła mnie swoim wiązaniem, dzięki któremu zwykła spódniczka nie jest już taka prosta i klasyczna. Razem z czarnym crop topem ze Stradivariusa tworzą bazę, która chwilami wygląda jak jedna całość, a na ramiona zarzuciłam wspomnianą wcześniej jeansową kurtkę z SheIn. W dzisiejszym poście zestawiłam ją z dość eleganckimi i wyjściowymi rzeczami, ale równie chętnie będą ją nosić do białego t-shirtu, szortów i trampek. A Wy macie swoją jeansową kurtkę? Z czym najchętniej ją nosicie?

kurtka SheIn | bluzka Stradivarius | spódniczka Yoins | buty Stradivarius

You May Also Like

2 komentarzy

  1. Znakomicie wyglądasz, bardzo mi się podoba spódniczka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Cudowne nogi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)