Now or later

by - 17:44


Planowałam pojawiać się tu częściej, ale wiedziałam jak to się skończy, dlatego nawet nic nie obiecywałam - i całe szczęście! Nowe stylizacje przygotowane, zdjęcia zrobione, tylko czasu brak... Pewnie wiecie jak to jest, co? W klasie maturalnej ostatnie miesiące to katorga.
Koniec narzekania i czas powiedzieć coś o zdjęciach. Tym razem miałam okazję współpracować z kim, kogo jeszcze tu nie widzieliście - Lenie i Oli z "Do zobaczenia". Dziewczyny są siostrami i stanowią świetny duet, specjalizują się głownie w bajkowych sesjach, a ich zdjęcia możecie obejrzeć na fanpagu (KLIK) lub stronie internetowej (KLIK).

Pogoda kompletnie nie sprzyjała - było zimno i wietrznie, a mimo to postanowiłyśmy zrobić zdjęcia na dachu. Uwielbiam takie miejsca, gdzie mamy widok na panoramę miasta. Ubrałam się w coś na co polowałam od długiego czasu, czyli futerko, sztuczne oczywiście. Zamówiłam je na LovelyWholesale, i mimo, że nie jest najcieplejsze, to rewelacyjnie pasuje do wielu rzeczy i sprawdzi się podczas cieplejszych dni. W ostatnim czasie must have jest też welur. Stroniłam od niego przez długi czas, lecz gdy ujrzałam ten top na Shein, uległam! Welur w odcieniu nude i dekolt z koronki to świetne połączenie, może jedynie dekolt jest trochę zbyt duży... ;)

futerko LovelyWholesale | top SheIn | spodnie Romwe | szpilki DressLink


zdjęcia: Do zobaczenia

You May Also Like

7 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia *-* Świetna stylizacja :D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękne zdjęcia ! Świetne połączenie futerka z butami.
    Masz tylko 19 lat ? :o Pięknie wyglądasz, jestem pod wrażeniem :) Z przyjemnością zaobserwuję


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a cool look! Also amazing pictures!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Cudne butki i to futerko :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sesja ! I te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to jeden z lepszych zestawów, jakie ostatnio widziałam! Wszystko współgra idealnie - perfekcja <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)