Look at bodysuit

by - 18:28

Khaki to kolor, który utożsamiamy z jesienią, więc to już ostatni czas przed przerzuceniem się na jasne, wiosenne barwy. Dzisiaj występuje u mnie pod postacią body. Wiecie jaka to wygodna forma?
Zdarzało Wam się, że przy każdym skłonie czy wyciągnięciu ręki bluzka "wychodziła" ze spodni czy spódnicy? Każdy ruch zmuszał do ciągłego pilnowania i poprawiania naszego ubioru. Jest na to rozwiązanie, czyli modne od jakiegoś czasu (rok czy może dwa?) body.  Możemy trafić na takie jak moje, czyli jednolite na całości oraz takie, które u góry mają wzór, aplikację lub koszulę, a dół składa się z bawełnianego materiału. Fantastyczna sprawa, gorzej, gdy trzeba iść do toalety ;-)


Taką oto górę połączyłam z klasycznymi jeansami w kolorze czarnym. Są świetnie wykonane, z grubego, porządnego materiału, a jednocześnie są na tyle elastyczne, że są komfortowe w noszeniu. Botki pod kolor body to takie małe odkrycie... w mojej szafie! Mam je od około roku, ale po drugim założeniu rozkleił się trochę obcas i od tamtego czasu poszły w niepamięć. Znalazłam je ostatnio i postanowiłam reanimować, oddając je do szewca.

Jak Wam się podoba taki zestaw? Jesteście zwolennikami body czy raczej stawiacie na klasyczne "góry"?

body TUTAJ | spodnie RoseGal | torebka Mohito | bransoletka Trollbeads | buty Born2be



 zdjęcia: Zuzanna (Zetjot/fotografia)

You May Also Like

4 komentarzy

  1. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Body to faktycznie wygodna opcja, ale to buty mnie zachwyciły - piękne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laila is my dream girl ! Beautiful pix dear

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)