Red wine

by - 17:37


Tym razem znowu zdjęcia w pomieszczeniu, ale mam nadzieję, że to już ostatni raz. Co tu dużo mówić - (prawie) obcisła sukienka w kolorze wina z SheIn sama się broni. Uniwersalny krój i odcień pozwalają na ubranie jej zarówno na co dzień, jak i na większe wyjście. Moim ulubionym okryciem do sukienek jest ramoneska, co mogliście zauważyć również w TYM poście z tą samą ramoneską z SheIn. Buty dzisiaj na blogu debiutują mimo, że w mojej szafie są już naprawdę długo. Nie należą do najwygodniejszych, a wręcz ciężko mi się w nich poruszać, dlatego najlepiej sprawdzają się właśnie do zdjęć.


zdjęcia: Magnus

sukienka - SheIn
ramoneska - SheIn
buty - Allegro

You May Also Like

11 komentarzy

  1. jak pięknie i kobieco! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetne zestawienie kolorystyczne!

    BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz perfekcyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentujesz! Włosy i figurka pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna figura! Sukienka leży na Tobie cudownie, a do tego jak pasuje.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną sukienkę, tylko szarą i ma inny kształt dekolty i ją uwielbiam! A Ty prezentujesz się w niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze jest na ci popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna jest ta sukienka ! całość bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne połączenie :)


    imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)