Bazowa garderoba #1 - beżowy trencz

by - 15:43


Znacie ten problem kiedy mimo pełnej szafy nie macie się w co ubrać? Lub gdy ciągle chodzicie w jednej, ulubionej rzeczy? Mi zdarzają się takie dni, a najlepszym rozwiązaniem na takie sytuacje są ubrania bazowe. Są to tak zwane "must have" w szafie, które idealnie nadają się do połączenia praktycznie ze wszystkim. Zazwyczaj mają neutralne kolory, proste wzory, są uniwersalne. Do takich ubrań należą np. biały i czarny t-shirt, dobrze dopasowane jeansy, biała koszula i beżowy trencz. Warto przywiązywać uwagę do jakości wymienionych rzeczy, bo będziemy je nosić częściej i mają nam posłużyć dłużej niż sezonowe, modne ubrania. W tym poście zajmiemy się dwurzędowym płaszczem z szerokim paskiem w talii, czyli trenczem. Najpopularniejszą marką, która słynie z tego typu odzieży jest Burberry, ale jeśli cena 1500 euro (lub więcej!) przekracza Wasz budżet (a większości z nas jednak przekracza) to moja dzisiejsza alternatywa marki Orsay jest kilkadziesiąt razy tańsza, świetnej jakości i dobrze leży.

płaszcz - TUTAJ | bluzka - TUTAJ | spodnie - TUTAJ | torba - TUTAJ | trampki - TUTAJ



zdjęcia: Zuzanna Czekaj (Zetjot/fotografia)

You May Also Like

27 komentarzy

  1. Jesteś taka przepiękna!

    https://magdalenaplak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna delikatna stylizacja! :)

    https://zakrecona-blondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa doskonale znam to uczucie, staram się kupować coś nowego co miesiąc ale i tak mi nie wystarcza i ciągle chodzę w tym samym haha.Piękne zdjęcia
    INSTAGRAM
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo tak, ja zdecydowanie jak już się w czymś dobrze poczuję, to mogę chodzić w kółko w jednej rzeczy ;) Świetna stylizacja, buty są boskie!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w tych zdjęciach ❤️❤️❤️ zostaje u ciebie ❤️❤️❤️ mega blog
    Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny ten trencz i bluzka! Całość pięknie się prezentuje! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy z nas tak ma, że jak polubi jakieś ubranie to chodzi w nim ciągle :D
    Cudowne zdjęcia i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny trencz, taki trochę ekri, trochę lody śmietankowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest mieć w swojej garderobie klasyki... Wyglądasz rewelacyjnie! :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto w swojej garderobie mieć ubrania bazowe.
    Przepiękna stylizacja, jestem kochana pod wielkim wrażeniem! <3
    Cudowny klimat zdjęć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym poście mojej uwagi nie przykuły dobre zdjęcia, a Ty! Ale jesteś przepiękną kobietą!! Na pewno tutaj wrócę!

    Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :) Płaszczyk jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja, a ty jestes przepiękna, wow!

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. What an amazing post, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona! Wyglądasz przepięknie! Bluzeczka mnie dosłownie urzekła, aż sobie chyba ją kupię. :* Śliczne paznokcie!

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś śliczna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo inspirujący wpis. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi tez bardzo podoba się pani stylizacja.Bardzo pięknie wszystko jest na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Beżowy trencz to klasyka, która pasuje do wszystkiego. To świetna inwestycja w bazową garderobę. Dzięki niemu można stworzyć wiele różnych stylizacji. Dzięki za podzielenie się tą modową inspiracją! 👌

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)