Fur around my head

by - 19:36


Tydzień temu zaczął mi się najcięższy okres na studiach - kolokwia, zaliczenia, projekty - a w przyszłym tygodniu zaczynam sesję. Pierwszą w życiu! I muszę przyznać, że mnie to stresuje. Też tak czasem macie, że nie wiecie w co włożyć ręce, a doba mogłaby mieć kilka godzin więcej?
Pozostaje mi jedynie odliczać dni do ostatniego egzaminu i dni wolnych. I może zaplanować jakiś wyjazd do miejsca pełnego słońca.
Te zdjęcia powstały jeszcze w okresie świątecznym i trochę mają taki klimat. Wszelkiego rodzaju światełka i lampki wzbudzają we mnie takie skojarzenie, mimo, że sama uwielbiam dekorować nimi pokój przez cały rok. Wygląda to tak pięknie, że po co ograniczać się tylko do grudnia?

kurtka VogaTime | sweter Zara | spódnica Zara | szal Zaful | buty SammyDress


You May Also Like

10 komentarzy

  1. Fantastyczny zestaw i piekne zdjecia kochana ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie cudowne zdjęcia :) Świetna stylizacja :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog :) Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam ;) https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i osiągnięcia jak najwyższych, zadowalających wyników.
    Piękne zdjęcia! Posiadają niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny klimat zdjęć, bardzo mi się podobają <3

    Kochana powodzenia na egzaminach :*

    Może lepiej, żeby doba nie miała więcej godzin, bo wtedy człowiek zajedzie się jeszcze bardziej hehe ;)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w tym roku też na wszystko brak czasu ze względu na matury, piękne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygladasz w tym zestawie i futrzanym kapturze ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)