Simplicity is the key

by - 17:29


Biel, czerń, beż i szarość - to moja ulubiona gama kolorystyczna. Są to odcienie ponadczasowe, klasyczne i bez względu na obowiązującą modę czy porę roku, zawsze będą dobrze wyglądać! Z tych kolorów można skomponować stylizację, bez obaw o wpadkę. Beżowy płaszcz to bardzo uniwersalna rzecz w szafie, mam go zarówno w wersji krótkiej (jak na zdjęciach), jak i długiej (za kolano). W postaci cienkiego trencza sprawdzi się na wiosnę i lato, a grubsze materiały pozwolą na ubieranie go jesienią, a może nawet zimą. Jest to jedna z moich must-have w szafie, zaraz obok białego t-shirtu czy czarnych, dopasowanych spodni. Co Wy wpiszecie na swoją listę, jeśli chodzi o płaszcze i kurtki? Macie swoją ulubioną rzecz z tej kategorii?

płaszcz SheIn | sweter Zara | spodnie SheIn | pasek H&M | okulary H&M


zdjęcia: Damian (Shot by Damian Kujawa)

You May Also Like

13 komentarzy

  1. WOW wspaniałe zdjęcia jak i stylizacja!
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę mega wygladasz!! :) piekna, dojrzala kobieta ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, ja jakoś nie mam ulubionych płaszczy czy kurtek :3
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk mi się bardzo podoba, klik - 18$ :)
    Mogłabyś kliknąć tez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam podobają się najbardziej klasyczne płaszcze :)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie mogę się obejść bez czarnych spodni i białego t-shirtu, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. te okulary są strasznie trudne do wystylizowania, u Ciebie wyszło to znakomicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, taki kolor płaszcza jest tan uniwersalny, że pasuje do większości rzeczy :)
    ja mam wiosenny, jednak teraz chcialabym sobie sprawić zimowy w takim kolorze, ale oczywiście jak na złość nie mogę znaleźć grrrr :/

    Bardzo podoba mi się ta bluzka i falbanka na rękawkach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie cudne zdjęcia ! Ładnie wyglądasz w tych okularach :) Chętnie klikam w obserwację <3
    Będzie mi miło jak odwiedzisz mój blog i kto wie, może też zostaniesz ze mną ;)
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)