Run all day

by - 18:40


Dzisiaj zainspirowałam się napisem na koszulce z CNDirect "I was made for getting cozy", dlatego ta stylizacja będzie "cozy", czyli wygodna. Bo w końcu znacie coś wygodniejszego niż sportowe buty i duży kardigan? Ja nie! Jednak, żeby ten zastaw nie był zbyt domowy, zamiast legginsów ubrałam czarne rurki z przetarciami. To już któraś z kolei taka para u mnie, ale jestem zdania, że klasyki nigdy dość. Całość utrzymana w moich ulubionych barwachy, czyli bieli i czerni, bo jakby mogło być inaczej? Jak Wam się podoba?

zdjęcia: Magnus

kardigan - Stradivarius
bluzka - CNDirect
spodnie - SheIn
buty - Reebok

You May Also Like

3 komentarzy

  1. Stylizacja jest idealna. Śliczna a zarazem wygodna, tak jak to napisałaś. Perfect!

    ♡ all-pastel-world.blgspot.com ♡ klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodna, a świetna stylizacja! A przetarte spodnie osobiście nadal mnie sie podobają.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w tej stylizacji, cudne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)